vineri, mai 15, 2009

n.o.n.s.e.n.s.


"Si atunci vom fi doar noi doi. Nimic nu va conta. Nici ce a fost. Nici ce-am facut. Nimic" Dar oare cand naiba? Pentru ca acum in niciun caz nu. Toate persoanele parca s-au reunit intr-una singura,imaginara. Toti ce au contat pentru mine imi apar in minte in acelasi imp si se contopesc intr-o imagine ciudata reflectand acel ceva pe care il caut de mult. Si fug mental,imaginar dupa aceasta reflexie si nu o pot prinde. Nu voi reusi niciodata oricum. Si toate amintirile astea par a fi doar din cauza acestui lucru imaginar. Poate pentru ca sunt doar prea multe. Sau pentru ca am vrut sa uit, dar ceva din mine nu a vrut asta. Si incercand sa dau totul uitarii am neglijat ceea ce nu ar fi trebuit sa neglijez, am dat la oparte ce era mai important. Am lasat la suprafata, fara sa imi dau seama,lucrurile nesemnificative si m-am lasat marcata din ele, mi-am reconstruit un prezent inexistent ce pare acum sa imi afecteze fiecare decizie in parte. Si mi s-a zis ca in timp ma voi regasi, dar daca am facut asta in trecut iar acum m-am multiplicat singura in mai multe de eu, mai este oare posibil? Si simt ca nu are logica ceea ce zic si stiu ca tu, care citesti aici, nu intelegi nimic din ce spun,pentru ca daca ai intelege probabil ai fi considerat la fel de ciudat, ca si mine.xoxo

2 comentarii:

Bianca Tămaș spunea...

Nu inteleg ultima fraza. :)
Toate persoanele la care ai tinut s'au contopit intr'una singura fiindca subconstientul tau considera ca acolo ai gasit perfectiunea si perfectiunea se poate manifesta intr'o singura persoana care are ce au avut toate persoanele la care ai tinut.

Tu ma intelegi? :)

Erca spunea...

mai bine ultima fraza decat tot textul.
eu am inteles ce ai zis. stiam asta. tot ce incercam sa spun era "de ce"

Trimiteți un comentariu

 
Black Rounded Template by Totul despre Blogger