vineri, iunie 26, 2009

"multe au mai ramas de spus"

M-am pur si simplu saturat de toti pupincuristii care se tin dupa tine pana obtin ceea ce vor, iar apoi te lasa balta dupa ce au obtinut ceea ce au vrut. M-am saturat de atitudinea lor, de prostia lor si de felul lor de a fi. Incearca sa se apropie cat mai mult de cineva, telefoane peste telefoane si se tin intr-un mod continuu de persoana respectiva. Si pentru ce? Ca sa obtina ce? Popularitate? Bani?
Si cei care au mai multa putere ca tine. Si se cred atat de superiori. Daca ai o varsta mai inaintata sau un rang mai ridicat obtinut probabil pe pile, asta nu inseamna ca esti mai bun decat altii.M-am saturat de toti milionarii care isi dau aere de vedete cand altii langa ei nu au posibilitati, m-am saturat de profesorii care nedreptatesc elevii care au idei diferite fata de ale lor, si de sefii care ii concediaza pe cei care par a avea idei mai bune decat ei. M-am saturat de multi si de multe.
Si pentru ce facem toate astea? De ce incercam sa parem mai buni decat suntem, cand nu suntem chiar deloc? Sau cel putin unii dintre noi. De ce avem impresia ca stim atat de multe cand de fapt nu stim nimic? De ce incercam sa impresionam, devenind ridicoli?
Nu putem sa fim pur si simplu noi insine, sa nu ne mai prefacem, si sa ne acceptam unii pe altii asa cum suntem? Fara barfe, spagi, pile, bete-n roate?
Nu prea cred.

1 comentarii:

Kali spunea...

cunosc si eu astfel de pupincuristi.
au ajuns sa ma dezguste:)

Trimiteți un comentariu

 
Black Rounded Template by Totul despre Blogger