luni, ianuarie 04, 2010

2009.


-am luat-o de la inceput, am incercat sa las trecutul in urma.
-am gresit,lasand in urma ce era de fapt mai important.
-am cunoscut persoane ce mi-au schimbat cu adevarat viata.
-mi-am facut prieteni noi.
-am ras in cele mai dificile momente.
-am fost mut prea..euforica..atunci cand trebuia sa fiu cu picioarele pe pamant.
-n-am facut nimic din tot ce mi-am propus.
-am ras cu fiecare ocazie.
-am profitat din plin de orice.
-mi-am pierdut cele mai importante persoane.
-am incercat sa le recuperez.
-am reusit partial,in rest am renuntat definitiv.
-am invatat ce inseamna sa traiesti.
-am privit lucrurile dintr-o alta perspectiva.
-am cunoscut din nou persoane noi.
-am inceput diverse activitati noi.
-am lasat in urma tot ce nu mi-a convenit.
-pe scurt: am ras,am plans,am incercat sa nu mai dau inapoi. am pierdut,nu am recuperat,am incercat sa uit,am plecat, am inchis ochii si am luat-o de la inceput.

Must do pentru 2010? Nu. Anul asta va fi mai spontan decat oricare altul. Anul asta este anul meu!

2 comentarii:

Unknown spunea...

imi place poza :|

Erca spunea...

mersi!
la acvariu in tulcea am facut-o.

Trimiteți un comentariu

 
Black Rounded Template by Totul despre Blogger