luni, mai 31, 2010

Cuvinte

Nu mi-as fi imaginat ca pot inlocui "eu" si "tu" cu "noi". Nu mi-as fi imaginat ca doua cuvinte se pot contopi cu atata placere, dorinta, iubire, ca apoi sa se desparta brutal, intr-un mod barbar, in aceleasi doua cuvinte fara niciun camp de legatura. Insa despartirea a fost imperfecta din cauza bruscarii, cauzand dislocari ale semnificatiilor acestora. "E"-ul este retezat iar "t"-ului i-au cazut aripile. Daca s-ar contopi din nou nu ar mai putea forma aceeasi senzatie ca cea initiala. Vor astepta, deci, sa isi gaseasca componentele sau cel putin sa le creasca altele noi pentru a putea forma impresii noi alaturi de alte cuvinte. De nu, isi vor cauta partile retezate pe veci.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Am încercat să te iubesc ca şi un om de pe stradă . Prima secundă şi a doua…îţi doreşti chiar tot din acea persoană . Apoi raţiunea face selecţia…
Dar tu nu poţi… asta… asta… şi asta .
Dar ea cine e ?
Ce îţi va zice raţiunea ei când intră în analiză…?

Ţi-am simţit inima… eşti sinceră… şi te-am simţit în întregime…
Şti că aş putea să te recunosc printre sutele de oameni pe care îi recunosc ?
Se poate să te recunosc printre primii zece… prietenie dragă…
Să zic mai mult?… Nu !
Te voi ajuta căt este dat să fii cu bucurie şi fericire .

Mulţumesc pentru ce mi-ai dat !
N

Alexandru spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Trimiteți un comentariu

 
Black Rounded Template by Totul despre Blogger