luni, ianuarie 19, 2009

inceput

well.. e primul meu post aici. primul blog, prima incercare, prima recunoastere.
incerc sa fac sa fie un nou inceput pentru mine, sa iau totul de la capat. nu totul, ci doar ce e gresit sau trebuie schimbat, reparat
ar trebui sa ma descriu, sa povestesc ceva, sau sa postez pru si simplu? nu am absolut nicio cunostinta in domeniu. Ma las, deci, purtata de tastatura.
Poate ca m-am decis sa scriu aici pentru ca vreau ceva nou, ceva adevarat. Poate ca vreau sa povestesc si sa ma asculte cineva care sa imi si raspunda.
Caracterul imi este exprimat probabil in randurile pe care le scriu. Incerc sa creez ceva exteriorizandu-ma in fiecare cuvant, exprimand fiecare amintire.
Este o lipsa totala de idei, drept urmare inchei aici..
*primul post, post sec:|*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Black Rounded Template by Totul despre Blogger