luni, ianuarie 26, 2009

ura.

ireala.
__

Te-ai intrebat oare de ce am facut asta, nu? sau poate ca "asta" e putin spus. poate pentru ca oricum, pentru tine nimic nu este indeajuns de clar. si poate ca pentru tine nmc nu este indeajuns de bun, de cert, de valoros..de..nimic.

chiar crezi ca eu nu stiu tot ce faci? esti atat de sigur de faptul ca de fiecare data cand pleci,eu iti cred toate minciunile ridicole? chiar atata lipsa de inteligenta crezi ca am?

da, okay. stiu. sau poate ca nu stiu. de fapt nu conteaza. eu nu contez, ea nu conteaza, el nu are nicio legatura cu asta. si, deasupra tutuor lucrurilor, crezi ac tu meriti ceva? nu, pentur ca pentru mine, tu chair esti in varf: pentur ca nici tu pentru mine nu cntezi.

poti sa o alegi pe ea, nu imi pasa. poti sa fumezi si sa te las invaluit in mireasma aceia de sevraj. tot nu imi pasa. poti sa te prefaci ca nu auzi de iti zic, de fiecare data cand te certi cu mine. poti sa te gandesti la ea de fiecare data cand ma atingi pe mine. poti sa crezi ca totul este al tau, ca tu esti creierul, oriunde. dar orice ai fi, orice ar fi, oricine te-ai crede.. chiar nu imi pasa.

ma repet, o repet, pot spune acelasi lucru de cate ori vreau. poate nu are logica, dar nu am constiinta. nu ma deranjeaza ce fac, am invatat sa trec prin viata fara ca macar ceva, oricat de neimsemnat ca tine ar fi, fara ca ceva sa isi puna amprenta pe mine. deci pot sa repet, sa iti zic de cate ori vreau, aceleasi lucruri, care binenteles sunt inutil zise, pentur ca tu nu le asculti.

ma intreb..le-ai ascultat vreodata?

dar oare cand eram inca la inceput.. cand ai continuat sa zici, fare ezitare acele doua cuvinte. oare tu chiar le simteai? sau poate ca drogurile te faceau sa imi zici asta? atunci cand mi-ai zis ca ma iubesti, oare ai ziso pentru ca eram singura care iti putea face rost de orice iti doreai? doar pentru ca eu te-am ridicat din noroi, eu te-am facut sa revii la vechea ta viata..?

dar..ma rog. un singur lucru nu pricep.
de ce imi bat eu capul cu toate aiurelile astea? ca oricum nu le asculti. de fapt si de drept, nici macar nu ti le mai zic. dar tot mi le repet in minte. de ce? poate ca eu pe tine te-am considerat atunci cel ce ma pute aface fericita. insa m-am inselat. si acum regret. dar nu regret ce a fost, pt ca a fost frumos. dar te regret pe tine. mi-ai aratat ce e viata, cum e viata, insa am ajuns sa simt acum alte doua cuvint,e pentru tine: te urasc.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Black Rounded Template by Totul despre Blogger