vineri, martie 20, 2009

"Cu alti ochi"


In labirintul roscat al soaptelor de cristal…
Nu e de mirare ca totul pare un vis…
Parca ieri pasea cu frica, cu sfiala pe frunzele aramii intinse in tot orasul..
Parca acum cateva ore privea pentru prima data lucuruile cu alti ochi..
Parca nu trecusera decat cateva minute de cand doctorul i-a dat jos bandajul alb si moale din jurul ochilor, de cand a vazut din nou lumina..
De atunci, viata i se schimba radical..
Nu stia ca el este cel care i-a suflat in aer praful fericirii, ca el este cel care i-a daruit acea pereche de ochi verzi-albastrui.
De fapt, ea nici macar nu stia de exisenta lui. Nu stia ca, inainte de accident, el o privise mereu din departare, cu frica si timiditate, fara sa aibe curaj sa i se adreseze. Poate ca ea ii zarise chipul doar de cateva ori, insa prea putin pentru a il avea intiparit in mine. Prea putin pentru a fi insemnat ceva pentru ea in trecut…
Isi dorea atat de mult sa stie cine este el.. Recitea iar, si iar, randurile aceleiasi scrisori, primite la nu mult timp de la iesirea din spital:

“Mi-as dori atat de mult sa ma cunosti asa cum te stiu eu. Dar poate ca nici eu nu te cunosc precum cred.. Insa trebuie sa recunosc ca am fost fermecat de felul tau de a fi. Sper ca nu m-am inselat in privinta ta, te consider o fata speciala. Eram gelos pe soare cand iti putea mangaia parul cu razele lui. Nu am indraznit sa iti spun ce simt, steam ca il placi pe el. Nu am vrut niciodata sa te pun in incurcatura. Tot ce imi doresc este sa fi fericita.
Altcevanu stiu ce sa spun..Niste cuvinte asternute pe o foaie de hartie nu rezolva nimic. Iti daruiesc iochii mei, pentru a vedea din nou. Sper sa iti fie de folos. Imi doresc, ca asa, sa ma tii minte pentru totdeauna.
Cristi.”

Reciti scrisoarea. O impaturi cu atentie si o aseza in rucsac.
Pe fata-i rozalie se rostogolira lacrimi de cristal.

“Nu..nu vreau sa iti fac ochii sa planga…Tot ce vreau sa sa te pot intalni..Vreau sa stiu cum iti pot multumi.. Sa stiu unde esti..Sa te pot vedea.. Nu imi pasa daca tu esti orb acum.. Ai facut-o pentru mine..Cristi..”

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Black Rounded Template by Totul despre Blogger